سولسشر: رویای من مربیگری در منچستریونایتد است
چلسیکلوب هواداران چلسیاخبار باشگاه چلسیجدول لیگ انگلیستاریخچه بازیکنان و باشگاه چلسینقل و انتقالات چلسیگالری عکس چلسیگالری عکس بازیکنان و باشگاه چلسی والپیپر چلسیدانلود گل چلسیدانلود کلیپهای بازیکنان چلسیچلسی در سایر جام هاچلسی در لیگ قهرمانان اروپاگالری عکس ژوزه مورینیوگالری عکس گاس هیدینگگالری عکس کارلو آنچلوتیگالری عکس جان تریگالری عکس فرانک لمپاردگالری عکس پیتر چکگالری عکس مایکل اسینگالری عکس اشلی کول گالری عکس دیدیر دروگباگالری عکس دنیل استاریچگالری عکس یوسی بنایونگالری عکس فلورنت مالوداگالری عکس سالومون کالوگالری عکس نیکولاس آنلکاگالری عکس جان اوبی میکل گالری عکس ژوزه بوسینگواگالری عکس الکس

سولسشر: رویای من مربیگری در منچستریونایتد است

اله گونار سولسشر، مهاجم سابق منچستریونایتد و سرمربی فعلی تیم نروژی مولده، اعلام کرد که دوست دارد روزی هدایت شیاطین سرخ را برعهده بگیرد

سولسشر که در دوران 11 ساله حضورش در الدترافورد به ذخیره طلایی معروف شده بود، با این تیم 6 قهرمانی در لیگ برتر و سه قهرمانی در جام حذفی به دست آورد و گل پیروزی بخش شیاطین سرخ را در فینال رقابت های چمپیونزلیگ سال 1999 به دست آورد.

Barclays Premier League: Ole Gunnar Solskjaer , Manchester United - Sunderland (PA)

او در گفتگو با نشریه سان گفت: نشستن روی نیمکت منچستریونایتد یک رویاست اما اجازه بدهید قدم به قدم پیش برویم. اول می خواهم در انلیس مربیگری کنم. آنقدر خام نیستم که بگویم می توانم هدایت منچستریونایتد را برعهده بگیرم اما در زندگی باید رویاها و اهداف بزرگ داشته باشید

من مربیگری را به تازگی شروع کردم و دو سال، کمتر و یا بیشتر است که در نروژ مربیگری می کنم. اما زمان تغییر هم خواهد رسید. من با باشگاه صحبت کردم و گفتم که می خواهم چیزهای جدیدی یاد بگیرم و نمی خواهم به سرعت خودم را وارد کارهای بزرگ کنم ،مربیگری آسان نیست اما رسیدن به پیروزی بسیار لذت بخش است. یک شروع بد هم بسیار چالش برانگیز است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مطالب قبلي





Copyright © 2009-20010 TakTemp.com All Rights Reserved . Designed by TakTemp.com & ChelseaClub.us

manutd2fire

هوادار دو آتیشه

manutd2fire

http://manutd2fire.loxblog.com

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

سولسشر: رویای من مربیگری در منچستریونایتد است

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

عکس ، خبر ، کلیپ و.... منچستر یونایتد

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

قالب بلاگفا

قالب پرشين بلاگ

قالب وبلاگ

Free Template Blog